مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-12اقتصادي

12 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی همدان اضافه می شود


رییس سازمان اتوبوسرانی همدان از افزایش اتوبوس و نوسازی آنها تا ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: 12 دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرهمدان اضافه خواهد شد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان اتوبوسرانی همدان از افزایش اتوبوس و نوسازی آنها تا ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: 12 دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرهمدان اضافه خواهد شد.

رضا سراجوق در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر 213 دستگاه اتوبوس در اختیار سازمان ناوگان اتوبوسرانی همدان قرار دارد که 110 دستگاه فعال است و تلاش می کنیم تا اول مهر ماه 130 دستگاه اتوبوس فعال شود.

وی همچنین با اشاره به نوسازی 10 دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی همدان، افزود: از این 10 دستگاه اتوبوس، هشت دستگاه در ماه گذشته نوسازی شده و درحال فعالیت است.

سراجوق یادآور شد: چهار دستگاه اتوبوس هم در اربعین به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد که این چهار دستگاه اتوبوس نیز تا اول مهر به محض خوردن پلاک و افزودن دستگاه کارت خوان به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه خطوط پر تردد شهر همدان شامل شهرک مدنی، کوی خضر، شهرک فرهنگیان، شاهد و کوی ولیعصر است، اضافه کرد: سعی می کنیم خطوط پرتردد را تقویت کنیم تا رضایت مردم بیشتر شود و بیشتراز وسایل نقلیه عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی همدان اضافه می شود

12 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی همدان اضافه می شود