مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-31اقتصادي

سرمایه گذاری گردشگری در خراسان جنوبی نیازمند ریسک پذیری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: استان برای جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری نیازمند ریسک پذیری در چارچوب قانون است و مدیران نباید با موضوعات سخت گیرانه برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست آمورشی معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و طرح ها با مدیران و کارشناسان شهرستانی اداره کل  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهارداشت: باید تسهیل گر سرمایه گذاران باشیم و زیرساخت های مناسب برای صاحبان سرمایه فراهم کنیم تا بتوانند سرمایه گذاری لازم را در استان انجام دهند.

  وی افزود: امروز بستر های سرمایه گذاری در سایر نقاط کشور فراهم است و سرمایه گذار ترجیح می دهد نقطه ای را انتخاب کند که کمترین مانع را داشته باشد به همین منظور انتظار می رود نهاد های اجرایی استان باهم باشند و برای هم کار کنند تا موانع که بر سر راه سرمایه گذران قرار دارد احصا و برطرف شوند.

  وی تأکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از سرمایه گذاران حمایت کنند و ر این مسیر روحیه ریسک پذیری و شجاعت داشته باشند و بتواند قانون را به نفع سرمایه گذاران منعطف کرده و راهکار بیابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری گردشگری در خراسان جنوبی نیازمند ریسک پذیری است

سرمایه گذاری گردشگری در خراسان جنوبی نیازمند ریسک پذیری است