مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-13اجتماعي

ممنوعیت اقامت شبانه در آشوراده


معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اقامت شبانه در محدوده اراضی ملی 22 هکتاری پیش بینی و بعضی از کاربری ها به علت ناهمخوانی با آن محدوده موجب نگرانی سازمان حفاظت محیط زیست شده بود که حذف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست درباره طرح طبیعت گردی آشوراده اظهار کرد: یک اصل تایید شده علمی در جهان است که طبیعت گردی در نگاه کلان می تواند ابزار مناسبی برای حفاظت از محیط زیست باشند  اما اینکه ما چه قدر بتوانیم از این ظرفیت کشور استفاده کنیم، بستگی به نظارت و چارچوب های سازمان حفاظت محیط زیست دارد.

وی افزود: اگر نظارت مناسب توسط سازمان حفاظت محیط زیست و دستگاه های مرتبط تاثیرگذار دیگر در این زمینه انجام شود، می تواند رونق اقتصادی مناسب را برای کشور و جامعه به همراه داشته باشد و منجر به بهبود حفاظت محیط زیست شود.

چرا طرح گردشگری آشوراده متوقف شد؟معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مناسب بودن این طرح کاملاً بستگی به نحوه نظارت ما دارد، تاکید کرد: ما درباره آشوراده با یک مسئله مهم مواجه بودیم.

مجوز قطعی طرح طبیعت گردی آشوراده سال 97 صادر و حتی منجر به عقد قرارداد شده بود اما به دلیل ایرادی که شورای عالی شهرسازی به ما گرفت کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اقامت شبانه در آشوراده

ممنوعیت اقامت شبانه در آشوراده