مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-04سياسي

دست ناشران پخته خوار از بازار کتاب کوتاه می شود


معاون فرهنگی وزیر ارشاد می گوید ناشران باید پس برای اخذ مجوز چاپ کتاب شماره ملی پدیدآورندگان را بارگذاری کنند تا هویت واقعی افراد و ارتباط آنان با ناشران مشخص شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب_ فاطمه میرزاجعفری: حادثه انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت محمدعلی رجایی رییس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر و همراهانشان در 8 شهریور 1360 باعث نامگذاری هفته دولت شد.

به این ترتیب این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه مورد اشاره از 2 شهریور آغاز شده و تا سالروز آن در هشتم شهریور ادامه دارد.

یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دوشنبه ششم شهریورماه به همین مناسبت و در آستانه دومین سال فعالیت دولت سیزدهم از مجموعه نشست و به سوالاتی درباره هفته دولت و چالش های پیش روی معاونت فرهنگی، کاغذ و تولید داخلی آن، خودکفایی در این زمینه و افزایش کیفیت آن، اختصاص یارانه به ناشران و یا خریداران کتاب، جشنواره های روستاها و عشایر دوستدار کتاب، نمایشگاه و حواشی آن پاسخ گفت.

مشروح متن این گفتگو را در ادامه می خوانید: * آقای احمدوند دو سال از حضور شما در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد می گذرد.

در این بازه زمانی با چه چالش هایی رو به رو شدید؟ تقریباً دو سال از آغاز معاونت فرهنگی در این دولت گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست ناشران پخته خوار از بازار کتاب کوتاه می شود

دست ناشران پخته خوار از بازار کتاب کوتاه می شود