مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-17اجتماعي

روایت موکب داری گروه 1+5؛ موکبی که در راه برگشت هم به زائران رضوی خدمات می دهد


همه چیز از سفر اربعین 6 سال پیش شروع شد وقتی به سفر پیاده روی اربعین رفتیم با دیدن موکب های عراقی و پذیرایی شان از زائران کربلا با خودم گفتم از سال دیگر همینطور از زائران امام هشتم پذیرایی می کنیم.

- خبرگزاری فارس_ نیشابور_ فاطمه قاسمی؛ قبل ترها هم موکب داری می کردیم اما نه با این وسعت هرساله دهه آخر صفر با 3 تن شیر گرم و 12هزار لیوان شربت از زائران مسیر بارگاه ملکوتی امام هشتم پذیرایی می کردیم اما 6 سال پیش که با گروه 1+5 به سفر اربعین رفته بودم با دیدن موکب های عراقی و پذیرایی شان از زائران پیاده کربلا انگار چیزی در قلبم شکست.

در مسیر کربلا هر چه در مسیر جلوتر می رفتم با دیدن نوع پذیرایی و تنوع غذا در موکب های عراقی حسرت و دلشکستگی ام بیشتر می شد دیدن سرو 3 وعده غذای گرم، میوه های متنوع و دسرهای مختلف در موکب هه برای پذیرایی از زائران حرم ابی عبدالله باعث شده بود خیلی خجالت بکشم از شدت شرمساری چنان بغض سنگینی در گلویم نشست که تا رسیدن به کربلا دیگر نه تشنگی حس کردم و نه گرسنگی.

هر چه دوستانم می گفتند چیزی بخور می گفتم الان سیرم، موکب بعدی! دلم پر بود از دریغ و افسوس بابت کوتاهی و بی خبری ام.

من در نیشابور در چند کیلومتری مشهد چه بد همسایه ای بودم برای امام هشتم و برای زائران ثامن الحجج! همانجا با خودم عهد کردم که در خدمت زائران امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت موکب داری گروه 1+5؛ موکبی که در راه برگشت هم به زائران رضوی خدمات می دهد

روایت موکب داری گروه 1+5؛ موکبی که در راه برگشت هم به زائران رضوی خدمات می دهد