مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-17اقتصادي

اجرای پروژه ساماندهی تأسیسات برقی کاخ ساسانی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از اجرای پروژه ساماندهی تاسیسات برقی و نور پردازی میراث جهانی کاخ ساسان سروستان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از اجرای پروژه ساماندهی تاسیسات برقی و نور پردازی میراث جهانی کاخ ساسان سروستان خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد یکشنبه 26 شهریور به خبرنگاران گفت: بروز رسانی تأسیسات گردشگری برقی و نورپردازی کاخ ساسانی سروستان با اعتبار بالغ بر 9450 میلیون ریال در حال انجام است.

محسن نژاد گفت: با توجه به قرار گرفتن سروستان در مسیر ارتباطی شیراز و فاصله یک ساعتی با مرکز استان فارس به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است که در همین راستا نیاز به روزرسانی امکانات و تأسیسات و به ویژه نورپردازی کاخ که جلوه شبانه این مجموعه را در بردارد، وجود داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: این مجموعه با نام منظر باستان شناسی ساسانی سال 97 به عنوان بیست و سومین اثر تاریخی ایران و پنجمین اثر جهانی فارس به ثبت جهانی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه کاخ ساسانی سروستان در استان فارس و در 9 کیلومتری جنوب شهر سروستان و محله تزنگ قرار داشته و کل مجموعه 25 هکتار وسعت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه ساماندهی تأسیسات برقی کاخ ساسانی

اجرای پروژه ساماندهی تأسیسات برقی کاخ ساسانی