مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 07:402023-09-19اقتصادي

بیش از 600 بسته پستی از کرمانشاه به خارج از کشور ارسال شد


طی پنج ماهه نخست سال جاری از گمرک امانات پستی حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، 615 بسته پستی به خارج از کشور صادر شده است.

- بیش از 600 بسته پستی از گمرک امانات پستی کرمانشاه به خارج از کشور ارسال شد طی پنج ماهه نخست سال جاری از گمرک امانات پستی حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، 615 بسته پستی به خارج از کشور صادر شده است.

علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی پنج ماهه نخست سال جاری از گمرک امانات پستی کرمانشاه 24 هزار و 775 دلار هدیه و سوغات به خارج از کشور صادر شد.

وی وزن بسته های ارسالی از گمرک امانات پستی کرمانشاه در این مدت را 5 هزار و 34 کیلوگرم اعلام کرد و افزود: عمده کالاهای ارسالی از طریق گمرک امانات پستی کرمانشاه خشکبار، مواد غذایی، رخت و البسه بوده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه در ادامه تعداد بسته های ورودی در پنح ماهه نخست سال جاری به گمرک امانات پستی کرمانشاه را 50 بسته به ارزش 13 هزار و 700 دلار عنوان و بیان کرد: بسته های ورودی گمرک امانات پستی کرمانشاه 309 کیلوگرم و عمده کالاهای ورودی از طریق این گمرک گوشی همراه، دوربین، کامپیوتر و قطعات آن، ماکروفر، غذای حیوانات و یونیت کنترل موتور خودرو، مکمل خوراکی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 بسته پستی از کرمانشاه به خارج از کشور ارسال شد

بیش از 600 بسته پستی از کرمانشاه به خارج از کشور ارسال شد