مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-07اجتماعي

6300 نفر در اصفهان تحت پوشش برنامه های سوادآموزی قرار گرفتند


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از 6 هزار و 300 نفر در این استان تحت پوشش برنامه های سوادآموزی قرار گرفتند.

- اصفهان- معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 6 هزار و 300 نفر در این استان تحت پوشش برنامه های سوادآموزی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد امامیه صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز هفدهم شهریور (هشت سپتامبر) روز جهانی سوادآموزی است، اظهار داشت: در طول سال تحصیلی گذشته، برنامه های متعددی در حوزه سوادآموزی استان اصفهان انجام شد و بیش از 6300 نفر در قالب یک هزار و 164 کلاس درس، تحت پوشش برنامه های سوادآموزی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: اگر هر مدرسه استان اصفهان، به طور میانگین 200 دانش آموز داشته باشد، به تعبیری می توان گفت که حوزه سوادآموزی استان اصفهان در سال تحصیلی گذشته 31 مدرسه را تحت پوشش داشته است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان سوادآموزی آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: سال تحصیلی سوادآموزی، از شهریورماه آغاز می شود و در حال حاضر، ظرفیت شهرستان ها و نواحی مشخص و به نواحی و مناطق ابلاغ شده است و تلاش می کنیم این ظرفیت را به صورت حداکثری تحت پوشش قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6300 نفر در اصفهان تحت پوشش برنامه های سوادآموزی قرار گرفتند

6300 نفر در اصفهان تحت پوشش برنامه های سوادآموزی قرار گرفتند