مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-11پزشكي

کشف تجهیزات پزشکی غیر مجاز به ارزش 43 میلیارد در قم


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم از کشف تجهیزات پزشکی غیرمجاز در قم توسط بازرسان این معاونت به ارزش 43 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، هدی ابوالحسنی با اشاره به نظارت های مستمر در این معاونت توسط کارشناسان گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به همشهریان و همچنین نظارت دقیق بر محصولات ارائه شده، بازرسی ها انجام و با متخلفان برخورد می شود.

وی افزود: در یکی از بازرسی های انجام شده از کارخانه ای در سطح استان توسط بازرسان اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو، 9 هزار و 586 عدد محلول نگهداری و شستشوی لنز چشمی غیرمجاز کشف و توقیف شد.

ابوالحسنی افزود: با توجه به گسترش روزافزون وسائل زیبایی و سوءاستفاده افراد سودجو، در این بازدید که پلیس امنیت اقتصادی استان نیز حضور داشت، این محلول های غیرمجاز کشف و ضبط شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین در نظارت دیگری از یکی از کارخانه های استان 120 هزار و 463 کیت تشخیص سریع بارداری غیرمجاز کشف شد.

وی گفت: از دیگر بازرسی های صورت گرفته توسط این گروه، می توان به بازرسی از یک کارخانه تولید ملزومات پزشکی اشاره کرد که در این بازدید هم 95 هزار و 293 میکروست غیرمجاز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تجهیزات پزشکی غیر مجاز به ارزش 43 میلیارد در قم

کشف تجهیزات پزشکی غیر مجاز به ارزش 43 میلیارد در قم