مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-02بين الملل

روسیه نگران سوءاستفاده های آمریکا، فرانسه و انگلیس در شورای امنیت است


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای نسبت به سوءاستفاده آمریکا، انگلیس و فرانسه از اختیاراتشان در شورای امنیت سازمان ملل اظهار نگرانی کرد.

- وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای نسبت به سوءاستفاده آمریکا، انگلیس و فرانسه از اختیاراتشان در شورای امنیت سازمان ملل اظهار نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه روسیه در پی تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل درباره تمدید حکم نیروی صلحبان موقت این سازمان در لبنان با رای ممتنع روسیه و چین اعلام کرد، اینکه نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه مایل به سوءاستفاده از اختیاراتشان در شورای امنیت سازمان ملل از جمله در زمینه برنامه های نیروهای صلحبان هستند مایه نگرانی مسکو است.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تصریح داشت: برای نخستین بار چنین سندی به اتفاق آرا تصویب نشد چون روسیه و چین به این طرح پیشنهادی که فرانسه، ناظر غیررسمی این پرونده، آماده کرده بود رای ممتنع دادند.

این تصمیم برگرفته از این حقیقت بود که در سند نهایی، سازشی که جایگاه و نظر لبنان به عنوان کشور میزبان نیروی صلحبان سازمان ملل در خاکش را در نظر می گرفت بازتاب نیافت.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه نوشته شده: در مجموع تمایل عمومی نمایندگان تروییکای غربی در شورای امنیت سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه نگران سوءاستفاده های آمریکا، فرانسه و انگلیس در شورای امنیت است

روسیه نگران سوءاستفاده های آمریکا، فرانسه و انگلیس در شورای امنیت است