مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 00:002023-09-09سياسي

برنامه ایران برای اجلاس عربستان چیست؟


چهل وپنجمین کمیته میراث جهانی یونسکو درحالی در ریاض آغاز می شود که 50 میراث فرهنگی و طبیعی از بیش از 40 کشور برای ثبت در فهرست جهانی یونسکو نامزد شده اند.

- چهل وپنجمین کمیته میراث جهانی یونسکو درحالی در ریاض آغاز می شود که 50 میراث فرهنگی و طبیعی از بیش از 40 کشور برای ثبت در فهرست جهانی یونسکو نامزد شده اند.

از ایران نیز دو پرونده کاروانسراها و منظر ماسوله پیشنهاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر ریاض در عربستان از دهم تا بیست وپنجم سپتامبر (از 19 شهریور تا 3 مهرماه) میزبان اجلاس یونسکوست که نمایندگان ایران از جمله علی دارابی، قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در آن حضور خواهند داشت.

براساس آنچه یونسکو اعلام کرده در اجلاس امسال قرار است 50 اثر بررسی شود که از میان آن ها 34 پرونده میراث فرهنگی، 9 پرونده میراث طبیعی و دو پرونده ترکیبی از میراث طبیعی و فرهنگی است.

چین، مغولستان، کره جنوبی، ترکیه، روسیه، آلمان، کامبوج، لتونی، لیتوانی، گواتمالا، هند، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، اسپانیا، اتیوپی، ایران، کانادا، دانمارک، چک، کنگو، فرانسه، بنین، ماداگاسکار، ویتنام، آذربایجان، فلسطین، تونس، آرژانتین، بلژیک، ایالت متحده آمریکا، سورینام، هلند، روآندا، تایلند، اندونزی، قزاقستان، ایتالیا، عربستان، یونان و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ایران برای اجلاس عربستان چیست؟

برنامه ایران برای اجلاس عربستان چیست؟