مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-27سياسي

13 موکب مساجد خوزستان به زائران در عراق خدمت رسانی می کنند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان از خدمات رسانی 13 موکب این ستاد به زائران حسینی در عراق خبر داد و گفت: بیش از 70 کانون در داخل استان در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم سمیری ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به فعالیت کانون های مساجد در اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به رویکرد ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور مبنی بر هم افزایی در برنامه های فرهنگی و هنری در مواکب کانون های مساجد و ایجاد یک کانون شاخص در هر استان برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران، ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان اقداماتی را در این زمینه انجام داده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان افزود: از این استان نیز کانون فرهنگی و هنری طریق القدس بستان به عنوان کانون شاخص معرفی شده و با نام موکب انصارالحسین (ع) فعالیت می کند و همه تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زائران برای آن اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در این موکب علاوه بر کارهای فرهنگی هنری نیز اقداماتی از جمله اسکان، پارکینگ خودرو و غذا به زائران ارائه می شود، اضافه کرد: این موکب روزانه برای 200 خانوار اسکان و 200 پارک خودرو را فراهم کرده و حدود یک هزار پرس غذا را در سه وعده توزیع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 موکب مساجد خوزستان به زائران در عراق خدمت رسانی می کنند

13 موکب مساجد خوزستان به زائران در عراق خدمت رسانی می کنند