مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-30پزشكي

1579موسسه درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد هستند


سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1579موسسه درمانی مستقل و غیرمستقل طرف قرارداد با بیمه سلامت این استان هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1579موسسه درمانی مستقل و غیرمستقل طرف قرارداد با بیمه سلامت این استان هستند.

محسن عزیزی روز چهارشنبه هشتم شهریورماه 1402 در مراسم تجلیل از پزشکان حوزه بیمه سلامت استان ضمن تبریک روز پزشک گفت: 1579 موسسه درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت استان هستند که از این تعداد 546 موسسه مستقل می باشند.

وی با اشاره به خدمات جدید بیمه سلامت افزود: پوشش ناباروری، ارائه خدمات رایگان به دهک های یک تا پنج و تخفیف به دهک های 6 تا 9 از مهمترین خدمات بیمه سلامت است.

عزیزی اظهارکرد: 12 مرکز اعتیاد استان کهگیلویه و بویراحمد که برپایه دارو درمانی عمل می کنند طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

وی بیان کرد: 520 هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

سعید جاودان سیرت ، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم گفت: در حوزه های از مجموعه علوم پزشکی مشکلاتی وجود دارد اما در حوزه درمانی و بهداشتی و سیار حوزه ها پیشرفت هایی داشتیم و ظرفیت های خوبی وجود دارد که می توانیم بهتر و بیشتر از آنها استفاده کنیم اما بدلیل کمبود اعتبار تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1579موسسه درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد هستند

1579موسسه درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد هستند