مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-12ورزشي

مدال طلای مسابقات جهان دردستان یک گیلانی


صادق کریمی ماسوله مخترع جوان گیلانی با ساخت یک بازی با عنوان «جدوبیک» در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری های سوییس ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سومین دوره مسابقات بین المللی ایده و اختراعات از  29 تا 31 مردادماه گذشته (20 تا 22 آگوست 2023) به صورت حضوری و بر خط و همچنین در 2 قالب انفرادی و گروهی برگزار شد که 830 اختراع از 50 کشور جهان و 1500 مخترع در این رویداد شرکت کردند.

در این مسابقات بین المللی که ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان بود صادق کریمی ماسوله (متولد 1369 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی) موفق شد با ساخت یک بازی با عنوان جدوبیک  برنده یک مدال طلا در این مسابقات شود.

علاوه بر ایران، مخترعانی از کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، سوییس، سوئد، فرانسه، هلند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، مراکش، قطر، بحرین، لبنان، لهستان، روسیه، هنگ کنگ، سنگاپور، برزیل، مالزی، امارات متحده عربی و چین نیز در این دوره مسابقات حضور داشتند.

  این محقق و ایده پرداز گیلانی در گفت وگو با خبرنگاران، بازی جدوبیک را ساخته شده از یک مکعب دانست و اظهار کرد: بر روی این مکعب تعدادی خانه وجود دارد و بر روی هر خانه حروفی قرار داده شده که در هر ردیف (عمودی یا افقی) معانی متفاوتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای مسابقات جهان دردستان یک گیلانی

مدال طلای مسابقات جهان دردستان یک گیلانی