مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-20ورزشي

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکواش جایزه بزرک قهرمانی کشور در یزد


رییس هیأت اسکواش یزد با اشاره به اهمیت برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور در این استان، گفت: در این دوره مسابقات 46 ورزشکار از 11 استان کشور شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین نجفی در نشست خبری مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور که با حضور فعالین این رشته در سالن بین المللی اسکواش استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: این دوره مسابقات از 27 شهریور در یزد آغاز و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی حضور بهترین بازکینان اسکواش کشور را از جمله ویژگی های این دوره مسابقات دانست و افزود: در این دوره مسابقات 46 بازیکن از 11 استان اراک، یزد، تهران، گلستان، هرمزگان، فارس، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، آذربایجان شرقی و  خراسان جنوبی حضور دارند.

رییس هیأت اسکواش استان یزد با بیان این که مسابقات جایزه بزرگ به صورت تک حذفی در حال برگزار شده است و رده سنی آزاد دارد،گفت: این مسابقات در ریکنیگ کشوری حائز اهمیت است.

نجفی عنوان این دوره مسابقات جایزه بزرگ را یزد کاپ و به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در این دوره 26 ورزشکار آقا و 20 نفر خانم ورزشکار شرکت کردند که از استان یزد پنج نفر آقا و سه خانم حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکواش جایزه بزرک قهرمانی کشور در یزد

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکواش جایزه بزرک قهرمانی کشور در یزد