مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-25سياسي

موکب شبانه روزی ارتش در مرز خسروی برپا شد


فرمانده تیپ 181 شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش از برپایی موکب شبانه روزی ارتش جمهوری اسلامی در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این موکب آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، سرهنگ زرهی جعفر رشنو فرمانده تیپ 181 شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تیپ 181 ارتش مقتدرانه از مرزهای زمینی غرب کشور محافظت می کند و با تمام توان آمادگی خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را در ایام اربعین دارد.

فرمانده تیپ 181 شهید سلیمی گفت: در موکب رهپویان ولایت ارتش علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی همچون پاسخگویی به مسائل شرعی، خدمات بهداشتی، اقامه نمازهای جماعت و پذیرایی از زائران با وعده های غذایی مختلف صبحانه، ناهار و شام با استقرار آشپزخانه و پخت غذا در وعده های مختلف در خدمت زائران اربعین خواهیم بود.

سرهنگ رشنو ادامه داد: تیپ 181 ارتش روزانه آمادگی پخت بیش از 6 هزار وعده غذای گرم را دارد و از لحاظ بهداشتی تمام مسائل رعایت می شود.

او گفت: جهت رفاه حال زوار اربعین تمام امکانات و تجهیزات را بکار می گیریم تا زائران گرامی در آسایش و امنیت کامل از این مسیر تردد نمایند.

وی همچنین از پیش بینی اتوبوس برای جابجایی و انتقال زائران از قصرشیرین تا پایانه مرزی خسروی خبر داد و افزود: خدمات ارتش تا پایان همایش پیاده روی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب شبانه روزی ارتش در مرز خسروی برپا شد

موکب شبانه روزی ارتش در مرز خسروی برپا شد