مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-06اجتماعي

ریزش برف و یخ در غار یخی گردنه بیژن جان 2 نفر را گرفت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فوت 2 نفر و مصدومیت یک نفر بر اثر ریزش برف و یخ در غار یخی گردنه بیژن سمیرم خبر داد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ظهر امروز یک خانواده 3 نفره اصفهانی برای گردش به سمیرم می روند.

وی افزود: در مرز بین سمیرم و سی سخت گردنه ای به نام گردنه بیژن است که در حاشیه جاده غارهای یخی وجود دارد و برف هایی از زمستان سال گذشته تل انبار شده و خیلی زیاد است.

شیشه فروش بیان کرد: این خانوده وارد این غارهای یخی می شوند که برف و یخ ها ریزش می کند و پدر و مادر خانوده فوت می کنند و فرزند خانواده هم مصدوم می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: بلافاصله 12 تیم امدادی از هلال احمر سمیرم، اورژانس، نیروی انتظامی و مدیریت بحران به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جستجو و نجات را انجام دادند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: عصر امروز نیز گزارش رسید که در خمینی شهر یک نوجوان در کانال انتقال آب که به طرف زمین های کشاورزی می رود غرق شده و تیم های آتش نشانی در حال جستجو هستند.

شیشه فروش با بیان اینکه از اول سال تاکنون 21 نفر در حوادث آبی استان فوت کردند، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استان هشدار می دهد در کانال های انتقال آب، در رودخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش برف و یخ در غار یخی گردنه بیژن جان 2 نفر را گرفت

ریزش برف و یخ در غار یخی گردنه بیژن جان 2 نفر را گرفت