مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-26بين الملل

«عشق آباد» میزبان رایزنی های سیاسی ترکمنستان و فلسطین


رایزنی های سیاسی ترکمنستان و فلسطین در محل وزارت امور خارجه و تحت ریاست رؤسای نهادهای دیپلماتیک دو کشور در شهر عشق آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، رایزنی های سیاسی ترکمنستان و فلسطین به ریاست رشید مرداف وزیر امور خارجه ترکمنستان ریاض المالکی وزرای امور خارجه دولت خودگردان فلسطین برگزار شد.

در این رایزنی ها وضعیت موجود و چشم انداز گسترش روابط دوجانبه در زمینه های سیاسی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، بشردوستانه و سایر حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت.

سران نهادهای دیپلماتیک ترکمنستان و فلسطین با خرسندی ضمن اشاره به توسعه موثر همکاری های دوجانبه سودمند، برگزاری رایزنی های سیاسی جاری را یکی از سازوکارهای مهمی در پیشبرد مشارکت همه جانبه دو کشور عنوان و بر اهمیت سازماندهی تماس ها در سطوح بالا و عالی تاکید کردند.

در ادامه این مذاکرات همچنین بر اثربخشی سازوکار رایزنی های مشترک برای تقویت روابط دوجانبه در زمینه های مختلف همکاری و همچنین نقش رایزنی های سیاسی در توسعه روابط در بسترهای سازمان های بین المللی تاثیرگذار، تاکید شد.

در جریان این رایزنی های سیاسی طرف ترکمنی پیشنهاد برگزاری شورای بازرگانی دو کشور با حضور نمایندگان بخش های خصوصی و دولتی به منظور ایجاد روابط جدید و بررسی تعاملات دوجانبه را ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عشق آباد» میزبان رایزنی های سیاسی ترکمنستان و فلسطین

«عشق آباد» میزبان رایزنی های سیاسی ترکمنستان و فلسطین