مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-23اقتصادي

مرغداران و چالش بزرگ تامین نهاده ها


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از این استان به عنوان یکی از قطب های تولید مرغ در کشور نام برد و گفت: مرغداری های این استان به طور متوسط ماهانه دو میلیون و 300 هزار قطعه جوجه ریزی دارند.

- محمدرضا قاسمی یکم شهریور به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران خبرگذاری موثر استان از تامین نهاده ها به عنوان اساسی ترین مشکل و دغدغه فعلی مرغداران نام برد و اظهار کرد: مهمترین نگرانی فعلی مرغداران تامین نهاده ها و از جمله کنجد و سویا است.

وی با بیان اینکه مرغداران در زمینه تولید نهاده ها با مشکل جدی مواجه اند از مسوولان ذی ربط در سطح ملی خواست با توجه به اهمیت تامین مرغ و امنیت غذایی جامعه برای رفع این چالش تمهید اساسی بیندیشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اذعان به اینکه استان سمنان در بحث تامین مرغ هیچ مشکلی ندارد ادامه داد: استان سمنان با توجه به مازاد تولید مرغ در استان هیچگاه در تامین این کالای اساسی مشکل جدی نداشته است.

وی ادامه داد: استان سمنان در ایام پرمصرف سال نیز حداقل 65 تا 70 درصد مازاد تولید دارد و این مازاد تولید عمدتا در بازارهای پایتخت عرضه می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در ارتباط با کاهش تولید ناشی از کمبود نهاده ها خاطرنشان کرد: میانگین جوجه ریزی ماهانه مرغداری ها در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران و چالش بزرگ تامین نهاده ها

مرغداران و چالش بزرگ تامین نهاده ها