مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-10حوادث

کشف 60 عدد چوب قاچاق در آزادشهر


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر گفت: تعداد 60 عدد چوب جنگلی قطع شده و بریده شده قاچاق در حوزه روستای «کوهمیان» آزادشهر کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آزادشهر، بهزاد نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با اقدام به موقع نیروهای حفاظتی منابع طبیعی شهرستان آزادشهر، چوب جنگلی قاچاق در حوزه کوهمیان این شهرستان در کمتر از 24 ساعت کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با هوشیاری نیروها و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و پیگیری و رصد حراست اداره منابع طبیعی ، و همچنین حضور به موقع سرجنگلبانی و نیروهای حفاظتی چوب قاچاق جنگلی در حوزه کوهمیان در یکی از معادن  شهرستان کشف و محموله قاچاق ضبط شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: این محموله شامل 60 عدد چوب جنگلی قاچاق قطع شده از نوع درخت خرمندی به طول 1/5 تا 2/20 متر و قطر 10 تا 25 سانتی متر است.

وی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی در عرصه های ملی حضور داشته  و با  همکاری دستگاه قضایی و انتظامی با  متجاوزان و مخربان عرصه های ملی برخورد قاطع خواهند کرد.

نجفی گفت: شهروندان و دوستداران طبیعت در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی و قاچاق فرآورده های جنگلی مراتب را به شماره تلفن های رایگان 1504و 139 مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 عدد چوب قاچاق در آزادشهر

کشف 60 عدد چوب قاچاق در آزادشهر