مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-23سياسي

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در اردبیل برگزار می شود


در نشست هماهنگی مسابقه یک میلیون نفری قهرمانان بازی های ویدئویی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری همزمان هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل در نشست هماهنگی مسابقه یک میلیون نفری قهرمانان بازی های ویدئویی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری همزمان هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر رجبی اول شهریور در نشست هماهنگی این رویداد ملی که با حضور مدیر ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد، با اشاره به برگزاری دوره هفتم این رویداد در استان اردبیل، برگزاری این رویداد مهم را در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان برای انجام رقابتی سالم سازنده عنوان کرد و گفت: مسابقه یک میلیون نفری قهرمانان بازی های ویدئویی و بازی های موبایلی ایرانی در گستره ایران اسلامی از عید سعید قربان تا میلاد حضرت رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل از استان های پیشتاز در بازی های رایانه ای است، گفت: این رویداد در راستای برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاداسلامی برای حمایت از بازی سازان و توسعه این صنعت در کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در اردبیل برگزار می شود

هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در اردبیل برگزار می شود