مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-13سياسي

سلامت نظام اداری باید با جدیت دنبال شود/ پیگیری رفع گلوگاه های فساد


معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سلامت نظام اداری، ارتباط مردمی و پاسخگویی به مردم باید با جدیت دنبال شود.

- ایسنا/مرکزی معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سلامت نظام اداری، ارتباط مردمی و پاسخگویی به مردم باید با جدیت دنبال شود.

بهروز لطفی 22 شهریور در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان مرکزی اظهار کرد: در هفته جاری برنامه بازرسی ادواری ادارات کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و جلسه شورای هماهنگی استان برگزار شد.

وی افزود: در فرآیند این بازرسی در رابطه با سلامت نظام اداری و اقدامات پیشگیرانه در رابطه با کاهش فساد و ارتقای سلامت نظام اداری در ادارات کل زیرمجموعه بررسی هایی انجام و نکاتی مطرح شد.

معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در رابطه با اقدامات پیشگیرانه، شناسایی و رفع گلوگاه های فساد نکاتی مطرح شد که به طور جد باید توسط مدیران مربوطه پیگیری شود.

لطفی بیان کرد: در حوزه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات بر ارتباطات مستمر و راه اندازی میز خدمت در ادارات کل تاکید شد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت نظام اداری باید با جدیت دنبال شود/ پیگیری رفع گلوگاه های فساد

سلامت نظام اداری باید با جدیت دنبال شود/ پیگیری رفع گلوگاه های فساد