مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-26اقتصادي

افتتاح 62 پروژه عمرانی در بندرلنگه


فرماندار شهرستان بندرلنگه از افتتاح و بهره برداری 62 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 426 میلیارد و 708 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، از افتتاح و بهره برداری 62 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 426 میلیارد و 708 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

وی به پروژه های شاخص و مهم آماده بهره برداری در هفته دولت در شهرستان بندرلنگه اشاره کرد و گفت: ساخت 1200 واحد مسکونی در دو بخش مهران و مرکزی، صدور اسناد مالکیت 95 درصد اراضی کشاورزی، تعمیرات اساسی اسکله، روشنایی موج شکن پست شرقی و تخصیص سه اسکله تفریحی مقام و بندرکنگ و بندرلنگه، احداث قطعه 6 باند دوم بندرلنگه، سالن ورزشی دیوان و کنخ، پروژه ساخت و اب اندازی زیستگاه مصنوعی، تغذیه مصنوعی دشت گزیر فاز4، توسعه شبکه فییر نوری و ابرسانی به روستای اسلام آباد از پروژه های شاخصی است که در این هفته افتتاح و به بهره برداری می رسند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: پروژه های هفته دولت در 10 فصل تربیت بدنی، آب و فاضلاب، احداث و توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و مذهبی، آموزش، انرژی، حمل ونقل، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 62 پروژه عمرانی در بندرلنگه

افتتاح 62 پروژه عمرانی در بندرلنگه