مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-02ورزشي

سپاهان برای آسیا به بازیکن جدید نیاز دارد


یک کارشناس فوتبال شخصیت تیمی سپاهان را بالا دانست که با توجه به قرعه سخت در بازی های آسیایی نیاز به حمایت فدراسیون و بازیکن جدید دارد.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال شخصیت تیمی سپاهان را بالا دانست که با توجه به قرعه سخت در بازی های آسیایی نیاز به حمایت فدراسیون و بازیکن جدید دارد.

طلایی های اصفهان پس از کسب چهارمین برد پیاپی در هفته چهارم لیگ برتر همچنان با حواشی قراردادی و سقف بودجه از سوی رقبای لیگ برتری اش دست وپنجه نرم می کنند، این در حالی است که مسعود سعیدی، مدیر رسانه ای سپاهان با گلایه از فشار حواشی در فاصله 2 ساعت مانده تا بازی، اعلام کرد: نه تنها سقف بودجه را رد نکرده ایم، بلکه لیست ما برای جذب بازیکن جدید جا هم دارد.

سپاهانی ها با وجود ده نفره شدن در بازی خارج از خانه و بدون حضور هوادار به دلیل نبود زیرساخت در ورزشگاه قوانین، توانستند با اختلاف دو گل پیروز شده و چهارمین 3 امتیاز خود را برای صدرنشینی برداشت کنند، اما موضوع جذب بازیکن پس از مصدومیت نورافکن، کریمی، احمدزاده و رضایی با اخراج دانشگر در بازی اخیر نماینده اصفهان به وضوح دیده شد، تا جایی که بازیکن اسبق سپاهان نیز از لزوم حضور بازیکنان جدید برای بازی های آسیایی گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان برای آسیا به بازیکن جدید نیاز دارد

سپاهان برای آسیا به بازیکن جدید نیاز دارد