مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:452023-09-14اقتصادي

پایان انتظار برای گندمکاران بلاتکلیف؛ روی قیمت 19 هزار و 500 تومان تومان حساب کنید!


نرخ خرید هر کیلو گندم از کشاورزان 19.

500 تومان تعیین شد و بر اساس قانون حداکثر در مدت یک هفته نرخ جدید باید از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رییس شورای قیمت گذاری کالا های اساسی اعلام رسمی شود.

- ساعاتی قبل، مدیر اجرایی اتاق اصناف کشاورزی ایران در گفت وگویی اظهار داشت: قیمت خرید تضمینی گندم روز گذشته در جلسه شورای قیمـت گذاری محصولات کشاورزی کیلویی 19 هزار و 500 تومان برای سال زراعی 1402 -1403 تعیین شد و قرار است طبق قانون وزیر جهاد کشاورزی تا یک هفته آینده این نرخ را ابلاغ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ؛ اعلام این خبر در شرایطی است که بر اساس قانون، به منظور حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی و ایجاد تعادل در نظام تولید و جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی وضرر و زیان کشاورزان، دولت موظف است همه ساله خرید محصولات اساسی کشاورزی (گندم، برنج، جو، ذرت، چغندر، پنبه وش، دانه های روغنی، چای، سیب زمینی، پیاز و حبوبات) را تضمین کرده و حداقل قیمت خرید تضمینی را اعلام و نسبت به خرید آن ها از طریق واحد های ذیربط اقدام کند.

در تبصره یک این قانون آمده است که وزارت کشاورزی موظف است همه ساله قیمت خرید تضمینی محصولات فوق الذکر را با رعایت هزینه های واقعی تولید و در یک واحدبهره برداری متعارف و حفظ رابطه مبادله در داخل و خارج بخش کشاورزی تعیین و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان انتظار برای گندمکاران بلاتکلیف؛ روی قیمت 19 هزار و 500 تومان تومان حساب کنید!

پایان انتظار برای گندمکاران بلاتکلیف؛ روی قیمت 19 هزار و 500 تومان تومان حساب کنید!