مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-27اقتصادي

آمادگی ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج سال


مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اعلام آمادگی این شرکت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج سال، گفت: ما می توانیم ون و اتوبوس فرسوده کشور را طی پنج سال تولید و نوسازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- جواد توسلی مهر، در حاشیه آیین تحویل 470 دستگاه اتوبوس شهری و 626 دستگاه ون وانا به وزارت کشور به مناسبت اربعین حسینی، با اشاره به برنامه این شرکت برای توسعه محصول ون، گفت: بر اساس قرارداد با وزارت کشور، متعهد به تولید پنج هزار دستگاه ون هستیم که تاکنون دو هزار و 300 دستگاه آن تولید شده است، برای تولید بخشی دیگر از این محصولات نیز منابعی تعریف و تامین شده و به زودی مابقی این محصولات تحویل خواهد شد.

وی با بیان این که تا پایان سال به عدد سه هزار و 300 دستگاه تحویل ون و حدود هزار و 500 دستگاه اتوبوس به وزارت کشور خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: میزان تعهدات ما به وزارت کشور، دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس و پنج هزار دستگاه ون است که در حال حاضر جلوتر از وعده خود به وزارت کشور تولید کرده ایم.

وی با اشاره به این که 80 درصد اتوبوس های تولیدی، داخلی بوده و با موتور بنز و طراحی داخلی و بومی تولید و عرضه می شود، گفت: بخشی از ون های تولیدی نیز درحال داخلی سازی بوده و تا پایان سال به 40 درصد داخلی سازی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج سال

آمادگی ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج سال