مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 5 کتابخانه عمومی در فارس همزمان با هفته دولت


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به طرح های عمرانی این اداره کل، گفت: پنج پروژه کتابخانه ای در استان فارس همزمان با هفته دولت 1402 افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به طرح های عمرانی این اداره کل، گفت: پنج پروژه کتابخانه ای در استان فارس همزمان با هفته دولت 1402 افتتاح و کلنگ زنی می شود.

محمدحسین فیروزی، دوشنبه 6 شهریور به خبرنگاران گفت: در ادامه تلاش برای توسعه زیرساخت های فرهنگی و کتابخانه ای در استان فارس، همزمان با هفته دولت سال 1402 ، چهار کتابخانه عمومی و سالن مطالعاتی در استان فارس افتتاح می شود و کلنگ ساخت یک کتابخانه عمومی در استان نیز به زمین خواهد خورد.

فیروزی افزود: کتابخانه عمومی شهید رجایی از جمله کتابخانه های روستایی استان فارس است.

این کتابخانه با متراژ 170 متر مربع در روستای خسویه شهرستان زرین دشت ساخته شده که روز پنجشنبه 9 شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بهره برداری از کتابخانه مشارکتی محمدبهمن بیگی دیگر کتابخانه روستایی در شهرستان شیراز در هفته دولت، گفت: کتابخانه مشارکتی محمدبهمن بیگی با هدف توسعه زیرساخت های فرهنگی در روستاها و مناطق محروم ایجاد شده است، این کتابخانه با زیربنای 225 متر مربع در روستای خان خمیس شهرستان شیراز واقع شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 5 کتابخانه عمومی در فارس همزمان با هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 5 کتابخانه عمومی در فارس همزمان با هفته دولت