مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:012023-09-04اجتماعي

الطریق الی کربلا، سفر دیدن ها و شنیدن ها از التهاب عاشقی ها


خبرگزاری فارس_همدان، سولماز عنایتی: موسم اربعین که می شود، عزم زیارت و مشایه و سفر کاروانی سنجاق لحظه هاست و این سودا تنها با امضای حضرت معجزه وار میسر می شود، در کمال ناباروری اما برات گرفتم و سفر به سرزمین ناگفته ها قسمتم شد.

از پایانه مرزی رد شده، نشده میل به نوشتن و مکتوب کردن بخشی از اعجاز رقم خورده در دفتر اربعین امسال، در وجودم فوران می کند، شوق دیدن و صحنه چیدن چنان از دلم سر می رود که انگار، بی خیال سنگینی کوله و گرمای 40 و چند درجه مسیر می شوم و سلول های خاکستری مغزم دست به کار ثبت و ضبط کردن می شود.

ضبط کردن محبت گل کرده میان سیل زائران از هر قوم و خویش و با هر زبانی، سرآغاز ثبت می شود؛ شروعی که به جوانی خوش قد و بالا که تنهایی عازم بزرگترین رویداد معنوی دنیا شده می رسد.

جوانی که در هلهله گرمای سر ظهر اولین نقاط مرزی عراق نذر کرده و پس و پیش برای زائران ماشین می گیرد و پی تخفیف است تا با کمترین میزان ممکن جمعیت دلباخته راهی نجف شوند.

عرق سرخورده در صورت و گرمای حتما به 49 و خرده ای درجه رسیده مرز و چفیه ای که حائل گرماست یک سو، علقه ای که از برای خدمت به زوار حسین در دلش زبانه کشیده یک طرف؛ تمام جوان امروزی است.

جوانی که همین اول کاری، دست به سینه زوار شده و با زبان ایما و اشاره ماشین و کرایه و تعداد و همه و همه را سامان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الطریق الی کربلا، سفر دیدن ها و شنیدن ها از التهاب عاشقی ها

الطریق الی کربلا، سفر دیدن ها و شنیدن ها از التهاب عاشقی ها