مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-30فناوري

سامانه پیامکی اورژانس ویژه ناشنوایان در استان سمنان راه اندازی شد


سمنان_ مدیرکل بهزیستی استان سمنان از راه اندازی سامانه اورژانس ویژه ناشنوایان در استان خبر داد و گفت: شماره 50004023115 هم اکنون در اختیار ناشنوایان است.

- محمود منطقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در هفته دولت سامانه امدادی اورژانس ویژه ناشنوایان در استان سمنان راه اندازی شده است، ابراز داشت: هدف از این اقدام دسترسی راحت تر این بخش جامعه تا خدمات اورژانس را به جای تلفن از پیامک دریافت کنند.

وی ضمن بیان اینکه ناشنوایان در مواقع اضطراری می توانند با ارسال جملات ساده مانند من به کمک نیاز دارم به همراه آدرس با اورژانس ارتباط برقرار کنند، افزود: بعد از دریافت پیامک در اورژانس بلافاصله نیروها همراه آمبولانس عازم می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و 700 معلول ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش این سازمان در استان هستند، ابراز داشت: وجود تعداد قابل توجه این جمعیت می طلبید تا بنا به اصل 20 و 29 قانون اساسی به همه مردم دسترسی فرصت ها و امکانات جامعه فراهم شود.

منطقی ضمن بیان اینکه شماره تماس 50004023115 از هم اکنون در اختیار جامعه ناشنوایان قرار دارد، تصریح کرد: با این شماره پیامک، دسترسی مناسب و ایمن برای افراد کم توان فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پیامکی اورژانس ویژه ناشنوایان در استان سمنان راه اندازی شد

سامانه پیامکی اورژانس ویژه ناشنوایان در استان سمنان راه اندازی شد