مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-13اجتماعي

آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی روزانه از 1.5 میلیون زائر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مدیر عالی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: امسال ایام دهه پایانی ماه صفر با تعطیلات تابستانی مقارن شده است و به همین دلیل با میزان بیشتر سفرها به مشهد مقدس و تشرف به حرم مطهر رضوی مواجه خواهیم بود.

آمادگی جمعی برای میزبانی فیضی ادامه داد: با توجه به این موضوع، از ماه ها قبل برنامه ریزی های مختلفی در سطح کشور، استان، شهر و در خود مجموعه آستان قدس رضوی آغاز و آمادگی لازم برای میزبانی از میلیون ها زائر ایجاد شده است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی تصریح کرد: تمامی دستگاه ها و نهادها اعم از استانداری، فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه های متولی در تلاش هستند تا زائرانی که در ایام دهه پایانی ماه صفر به مشهدالرضا مشرف می شوند در طول مسیر و در زمان حضور در مشهد خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

برپایی موکب های جاده ای آستان قدس وی افزود: آستان قدس رضوی نیز خدمت رسانی خود را از بیرون شهر و در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس آغاز کرده است که در این راستا با برپایی موکب ها در چهار محور مواصلاتی قوچان، نیشابور، سرخس و فریمان به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت می پردازد.

خدمت به زائران پیاده در جاده ها و سطح شهر  فیضی به خدمات جاده ای آستان قدس رضوی به زائران پیاده حضرت رضا(ع) اشاره کرد و گفت: وظیفه ما این است از فرصت عاشقانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی روزانه از 1.5 میلیون زائر

آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی روزانه از 1.5 میلیون زائر