مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-28سياسي

اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد


مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد در بازه زمانی 27 مردادماه تا 5 شهریورماه سال جاری اعزام شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد در بازه زمانی 27 مردادماه تا 5 شهریورماه سال جاری اعزام شدند.

محمود امانی بنی با اشاره به ایجاد حال و هوای اربعینی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، اظهار کرد: فرودگاه های خراسان رضوی از مدت ها قبل به منظور پذیرایی زائران حسینی، برنامه ریزی لازم را انجام داده بود و در این راستا تمامی مسئولان و عوامل فرودگاهی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای خدمات رسانی شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) نیز هستند.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی شایسته به زائران، موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد برپا شده و از دوم شهریورماه سال جاری نیز برنامه های فرهنگی اعم از نمایش آیینی، تعزیه خوانی، دمام زنی و اجرای سرودهای مذهبی در فرودگاه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد

اعزام بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد