مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-28اجتماعي

هشدار مدیریت بحران : تهرانی ها از حضور در ارتفاعات پرهیز کنند


طبق این پیش بینی مدیریت بحران به شهروندان تهرانی توصیه می شود از عصر امروز دوشنبه شهریور ماه تا روز پنجشنبه 9 شهریورماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند و از حضور در ارتفاعات و زیر درختان فرسوده و تابلو های تبلیغاتی بپرهیزند.

- طبق این پیش بینی مدیریت بحران به شهروندان تهرانی توصیه می شود از عصر امروز دوشنبه شهریور ماه تا روز پنجشنبه 9 شهریورماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند و از حضور در ارتفاعات و زیر درختان فرسوده و تابلو های تبلیغاتی بپرهیزند.

مدیرکل بحران استانداری تهران به دنبال افزایش ذرات آلاینده هوا در این استان هشدار داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات بپرهیزند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر روز دوشنبه از صدور هشدار زرد وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق این پیش بینی به شهروندان استان تهران توصیه می شود از عصر امروز دوشنبه شهریور ماه تا روز پنجشنبه 9 شهریورماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند و از حضور در ارتفاعات و زیر درختان فرسوده و تابلو های تبلیغاتی بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران : تهرانی ها از حضور در ارتفاعات پرهیز کنند

هشدار مدیریت بحران : تهرانی ها از حضور در ارتفاعات پرهیز کنند