مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:502023-09-02سياسي

ترک فعل هلدینگ فارس در جذب سهمیه 25 درصدی ایثارگران کهگیلویه


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سنوات گذشته در خصوص جذب سهمیه 25 درصدی ایثارگران در مجموعه هلدینگ خلیج فارس، ترک فعل انجام شده که امیدواریم با مدیریت جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، رضا پارسیان نژاد در جلسه ای با مسؤولان پتروشیمی دهدشت ویژه اشتغال جامعه هدف، با بیان این که این استان نسبت به جمعیت، بیشترین حضور را در جبهه های جنگ داشت اظهار کرد: گواه آن تقدیم 1900 شهید برای انقلاب و بیش از 11 هزار جانباز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که بیش از 86 هزار نفر از خدمات بنیاد شهید استفاده می کنند گفت: دولت سیزدهم در راستای حمایت از جامعه هدف ایثارگری با جدیت بیشتری اهتمام ورزیده است.

وی بیان کرد: امروز یکی از رسالت هایی که به وظایف ما اضافه شده، بحث مطالبه گری در اجرای قوانین برای ایثارگران و شهداست.

پارسیان نژاد گفت: هر ماه قریب به 275 عنوان برنامه عملکرد بنیاد شهید استان است و در بحث عملکرد دارای جایگاه ششم در کشور هستیم.

وی یکی از مشکلات جامعه ایثارگری را تخلف آشکار در خصوص جذب سهمیه 25 درصدی در ادارات و سازمان های وابسته به دولت عنوان و خاطرنشان کرد: سهم جامعه ایثارگری رعایت نشده و درگذشته نیروهایی توسط هلدینگ خلیج فارس به شکل کارگری به کار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل هلدینگ فارس در جذب سهمیه 25 درصدی ایثارگران کهگیلویه

ترک فعل هلدینگ فارس در جذب سهمیه 25 درصدی ایثارگران کهگیلویه