مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27اقتصادي

تامین آب شرکت های فولادی ابهر از پساب فاضلاب شهری


با توجه به کمبود آب شرکت های فولادی ابهر از تصفیه پساب های فاضلاب شهری استفاده خواهند کرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: با توجه به کمبود آب شرکت های فولادی ابهر از تصفیه پساب های فاضلاب شهری استفاده خواهند کرد.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شرکت های فولادی جدای از اینکه در اشتغال زایی و تولید ملی بسیار موثر هستند، اظهار کرد: در شهرستان ابهر با توجه به مشکلات کم آبی که وجود دارد، در سال های آینده ممکن است فعالیت صنایع آب بر شدت کم آبی شهرستان را افزایش دهند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده این شرکت ها از پساب، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده، این شرکت های فولادی از پساب فاضلاب شهری برای تامین آب خود استفاده خواهند کرد که این پروژه در حال حاضر با پیشرفت خوب و با سرعت بالایی در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه چاه های آب این شرکت ها مسدود خواهند شد، ادامه داد: همه تلاش ها بر این است که در کنار رشد و توسعه صنعت در ابهر از منابع آبی نیز حفاظت شود.

فرماندار ابهر با اشاره به وجود دغدغه هایی در مورد استقرار صنایع فولادی جدید در ابهر، افزود: شرکت صدرای غرب یک شرکت فولادی نبوده و در آن فرآیندهایی که نیاز به آب داشته باشند وجود ندارد بلکه میلگردهایی که در شرکت الکترومیکاد و فولادکاران تولید خواهد شد به شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرکت های فولادی ابهر از پساب فاضلاب شهری

تامین آب شرکت های فولادی ابهر از پساب فاضلاب شهری