مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-28سياسي

به دنبال برقراری ارتباط با دانشگاه های کشورهای همسایه هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دیپلماسی علمی کشور به تمامی اعمالی گفته می شود که فعالیت های محققان و دیپلمات ها متقابلاً در آنها و یکدیگر تاثیر می گذارند که این اعمال به طور مستقیم باید منافع دولت را تامین کند.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دیپلماسی علمی کشور به تمامی اعمالی گفته می شود که فعالیت های محققان و دیپلمات ها متقابلاً در آنها و یکدیگر تاثیر می گذارند که این اعمال به طور مستقیم باید منافع دولت را تامین کند.

دکتر غلامعلی جاودان صبح امروز (ششم شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: نخستین همایش روسا و مسئولان بین الملل دانشگاه های کشور با عنوان دیپلماسی علمی در سیاست خارجی ، با هدف بررسی ظرفیت ها و رویکردهای دیپلماسی علمی برگزار شد و در این جلسه ضمن بررسی چالش های موجود در جذب دانشجوی خارجی، برقراری روابط علمی و تحقیقاتی و گردشگری سلامت با کشورهای همسایه با نگاه دیپلماسی علمی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه برقراری ارتباط با دانشگاه های کشورهای همسایه در زمینه همکاری های علمی تحقیقاتی از مهمترین برنامه های این همایش بود، اظهار کرد: دیپلماسی علمی کشور به تمامی اعمالی گفته می شود که فعالیت های محققان و دیپلمات ها متقابلاً در آنها و یکدیگر تاثیر می گذارند که این اعمال به طور مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال برقراری ارتباط با دانشگاه های کشورهای همسایه هستیم

به دنبال برقراری ارتباط با دانشگاه های کشورهای همسایه هستیم