مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-18اجتماعي

3850 کلاس اولی در ملایر به مدارس می روند


مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به کمبود 226 معلم در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان گفت: امسال 3850 دانش آموز کلاس اولی در سطح شهرستان به مدرسه می روند.

- ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به کمبود 226 معلم در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان گفت: امسال 3850 دانش آموز کلاس اولی در سطح شهرستان به مدرسه می روند.

مهدی عابدینی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشن شکوفه ها با حضور کلاس اولی ها 29 شهریورماه در تمام مدارس و به صورت نمادین در دبستان کوثر فخریه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال در مجموع حدود 23 هزار و 200 دانش آموز در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان تحصیل می کنند، افزود: امسال حدود 42 هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه همزمان با آغاز سال تحصیلی و اول مهرماه به مدرسه می روند.

عابدینی نیا با بیان اینکه جشن بازگشایی مدارس(جوانه ها) اول مهرماه به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه دوره اول سردار قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد، گفت: برنامه یک روز با هنرستان من 28 شهریورماه در هنرستان شهید باقری و جشن غنچه ها ویژه پیش دبستانی ها 16 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه بر خلاف شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آغاز سال تحصیلی از آبان ماه، مدارس اول مهر بازگشایی می شوند، افزود: با اجرای خوب پروژه مهر، مدارس شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3850 کلاس اولی در ملایر به مدارس می روند

3850 کلاس اولی در ملایر به مدارس می روند