مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 00:252023-08-26ورزشي

فعالیت 3 هزار اسکیت سوار سازمان یافته در مازندران


رییس هیأت اسکیت مازندران با اعلام اینکه بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت دارند، گفت: 380 مربی و 98 داور در مازندران فعال هستند.

- حسین خیری نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: مازندران یکی از استان های شاخص و سرآمد در ورزش اسکیت است و هم اکنون بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در شهرهای مختلف این استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به توجه به امر آموزش برای مربیان و داوران سطح یک مازندرانی، افزود: تعداد 380 مربی در شهرهای مختلف مازندران مشغول آموزش و تربیت ورزشکاران و تعداد 98 داور در سطح کیفی بالا در میادین مختلف مشغول قضاوت دیدارهای ورزشی هستند.

رییس هیأت اسکیت مازندران با اعلام اینکه نماینده مازندران امسال در لیگ برتر باشگاه های کشور به رتبه سوم دست یافت، تصریح کرد: در اسکیت سرعت نیز دو تیم مازندران در بخش آقایان راهی مسابقات کشوری شدند.

خیری نیا با اعلام اینکه امروزه نخستین آکادمی تخصصی اسکیت مازندران با پیست های استاندارد در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: این پروژه به علت نداشتن اعتبارات چند سال فعالیت فیزیکی نداشت و هم اکنون اعتبارات خوبی به این پروژه بزرگ ورزشی تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 هزار اسکیت سوار سازمان یافته در مازندران

فعالیت 3 هزار اسکیت سوار سازمان یافته در مازندران