مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:512023-08-29اقتصادي

رونق تولید چگونه در «خزر ریس» شکوفا شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، منور شعبان پور؛ شرکت چابک ریز هم زمان با شرکت نخ و قرقره گیلان با تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا در دهه 60 در چابکسر تأسیس و راه اندازی شد این واحد صنعتی با 200 نفر کارکنان به دلیل مشکلات متفاوت همانند سهل انگاری و سوء مدیریت، کمبود نقدینگی و بدهی بانکی با 120 میلیون تومان بدهی در سال 95 به تعطیلی کشیده شد.

شرکتی که حدود 30 سال سابقه فعالیت داشته و معاش 200 کارگر به فعالیت این واحد صنعتی گره خورده بود با تعطیلی یک باره این شرکت و بیکار شدن کارگران آن واقعاٌ چه بر سر معیشت و نان 200 خانواده کارگری آن هم در شرایط سخت اقتصادی جامعه آمده است مگر می شود ایرانی باشی و نسبت به سرنوشت و موضوع نان هم وطنان، سرد و بی تفاوت باشی و نگرانی نداشته باشی.

پس از حدود 2 سال تعطیلی شرکت چابک ریز چابکسر و طبق مذاکراتی که شرکت نخ و قرقره، اعضای هیئت مدیره و سهامداران این شرکت با بخش خصوصی گروه صنعتی برزان انجام دادند به این نتیجه رسیدند که شرکت به این گروه اجاره داده شود و شرکت برای فعالیت جدید خود در سال 97 به چابک ریز خزر تغییر نام داد و به ثبت رسید.

شرکتی که بیش از 2 سال فعالیت هایش راکد مانده باشد یقیناٌ برای راه اندازی آن به یک عزم جدی و راسخ برای احیا و بازسازی مجدد ماشین آلاتش نیاز بود در این شرایط طاقت فرسای اقتصادی حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید چگونه در «خزر ریس» شکوفا شد؟

رونق تولید چگونه در «خزر ریس» شکوفا شد؟