مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-04اقتصادي

طبخ روزانه2هزار پرس غذا درموکب محبان جوادالائمه(ع)کاشان در اربعین


مدیر موکب محبان جواد الائمه (ع) کاشان گفت: روزانه بیش از 2 هزار پرس غذای گرم در این موکب در ایام اربعین حسینی طبخ و توزیع می شود.

- کاشان - مدیر موکب محبان جواد الائمه (ع) کاشان گفت: روزانه بیش از 2 هزار پرس غذای گرم در این موکب در ایام اربعین حسینی طبخ و توزیع می شود.

علیرضا اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال گسترده مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از کنگره جهانی اربعین حسینی اظهار داشت: امسال حضور عاشقان آن حضرت به گونه ای چشمگیر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه موکب محبان حضرت جوادالائمه (ع) کاشان همانند سال های گذشته امسال نیز فعالیت می کند، ابراز داشت: این موکب در عمود 138 شهر نجف اشرف یعنی 48 عمود قبل از اولین عمود کربلا قرار دارد.

مدیر موکب محبان جوادالائمه (ع) کاشان با بیان اینکه امسال هفتمین سال حضور این موکب در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی است، تصریح کرد: در هر روز به طور متوسط حدود 2 هزار غذای گرم در این موکب طبخ و توزیع می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 30 هزار لیوان شربت و 25 هزار استکان چای نیز در این موکب تهیه و بین مردم و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ روزانه2هزار پرس غذا درموکب محبان جوادالائمه(ع)کاشان در اربعین

طبخ روزانه2هزار پرس غذا درموکب محبان جوادالائمه(ع)کاشان در اربعین