مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-27اقتصادي

اداره کل صمت استان اردبیل اقدامات حمایتی موثری را از فرشبافان انجام می دهد


سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سازمان صمت استان اردبیل باید تجربه ارزشمند کمیته امداد را در اشتغال حوزه فرش و به کارگیری گروه های راهبری شغلی مورد توجه و دقت نظر قرار دهد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سازمان صمت استان اردبیل باید تجربه ارزشمند کمیته امداد را در اشتغال حوزه فرش و به کارگیری گروه های راهبری شغلی مورد توجه و دقت نظر قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ایرانی 5 شهریور در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: اداره کل صمت در حوزه فرش اقدامات حمایتی موثری را از فرشبافان با برگزاری دوره های بازآموزی و بهبافی فرش انجام می دهد که در کنار آنها باید از تجربیات مفید کمیته امداد استفاده کنیم تا در این حوزه بتوان افزایش ظرفیت تولید فرش را شاهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در این حوزه برنامه ویژه ای داریم تا هنر – صنعت فرش را در اردبیل با نقش و نگارهای خاص احیا کرده و امکان عرضه و صادرات محصولات تولید شده را در بازارهای منطقه ای و جهانی فراهم کرد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با استقبال از اقدام راهبردی مشترک با کمیته امداد در احیای فرشبافی در اردبیل بیان کرد: در کنار ایجاد اشتغال در این حوزه کارهای ارزشمندی در احیای نقشه های منحصربفرد اردبیل پیش بینی شده که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل صمت استان اردبیل اقدامات حمایتی موثری را از فرشبافان انجام می دهد

اداره کل صمت استان اردبیل اقدامات حمایتی موثری را از فرشبافان انجام می دهد