مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-05بين الملل

شبکه13 رژیم صهیونیستی: از عربستان سیگنال قرمز دریافت کردیم


تحلیلگر شبکه13 رژیم صهیونیستی، مخالفت مقامات سعودی با صدور ویزا برای دو وزیر اسراییلی را «سیگنال قرمز» ریاض در مقابل تل آویو توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی روز گذشته دوشنبه، 4سپتامبر با اعلام این خبر که مقامات سعودی صدور روادید برای دو وزیر اسراییلی را جهت شرکت در کنفرانس سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) به تاخیر می اندازند، از آن به عنوان سیگنال قرمز ریاض به تل آویو یاد کردند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین و به نقل از شبکه13 تلویزیون رژیم اشغالگر، این نشست که قرار است هفته آینده در ریاض برگزار شود، فعلاً حضور در آن برای وزرای صهیونیست لغو است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد: قرار بود ایلی کوهن وزیر امور خارجه و یوآو کیش ، وزیر آموزش و پرورش کابینه بنیامین نتانیاهو در این کنفرانس شرکت کنند اما به گفته منابع ارشد در اسراییل ، این دو وزیر تصمیم گرفته اند تا دعوت نامه ها برای شرکت در این نشست را پس از تعلل سعودی ها قبول نکنند.

مروه فلبرگ ، تحلیلگر مسائل سیاسی در شبکه13 گزارشی تحلیلی در این خصوص منتشر کرده و می گوید: این موضوع [عدم قبول دعوت یونسکو] پس از توصیه آمریکا صورت گرفت، زیرا منابع آمریکایی در هفته های گذشته با دیگر منابع اسراییلی صحبت کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه13 رژیم صهیونیستی: از عربستان سیگنال قرمز دریافت کردیم

شبکه13 رژیم صهیونیستی: از عربستان سیگنال قرمز دریافت کردیم