مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 23:302023-09-04سياسي

امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی استقرار امنیت کامل و پایدار در استان را ثمره جانفشانی کارکنان انتظامی و برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت و اراذل و اوباش دانست.

- جبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش عصر دوشنبه در آیین معرفی فرمانده جدید انتظامی سلماس با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گفت: ایران اسلامی با اقتدار و با وحدت مردم و مسئولان تمامی توطئه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح با تأمین امنیت پایدار در داخل کشور بستر وفضای لازم توسعه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گذاری را فراهم می کند.

سردار جهان بخش با اشاره به امنیت پایدار در منطقه گفت: هویت ملی و هویت دینی شاخصه های مهم مردم ایران است که از هم جدایی ناپذیر هستند.

وی گفت: نیروهای خدوم انتظامی جان خود و آرامش خود و خانواده های خویش را برای برقراری امنیت پایدار مردم و کشور خالصانه فدا کرده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: امنیت کامل در استان برقرار است و باید یادآور شوم که اعتراض حق مردم اما اغتشاش قطعاً کار دشمن و عوامل فتنه گر است و هیچ کجای دنیا ایجاد ناامنی و اغتشاش و آسیب به اموال مردم را تحمل نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است

امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است