مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-03اجتماعي

هدفمند کردن تحصیل دانش آموزان از طریق ایجاد هنرستان ها


استاندار خراسان شمالی از راه اندازی یک هنرستان در شهر فاروج خبر داد و گفت: تحصیل دانش آموزان از طریق ایجاد هنرستان ها هدفمند می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد عصر یک شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: خراسان شمالی دارای صنایع بزرگ نظیر صنایع تبدیلی، شیمیایی، فلزی و… در سطح کشور است لذا با تربیت نیروهای متخصص در آینده باید شاهد به کار گیری فرزندان استان در این صنایع باشیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: باید مهارت آموزی به همه دانش آموزان و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد توجه باشد؛ تربیت دانش آموزان به گونه ای باشد که فضای ذهنی صرفاً به سمت مدرک گرایی و پشت میز نشینی سوق پیدا نکند.

وی با بیان اینکه باید فکر و ذهن دانش آموزان به سمت تولید سوق داده شود، افزود: مسیر دانشگاه ها و صدور مدرک نیز باید متناسب با شرایط محیطی هر استانی تعیین شود.

حسین نژاد با اشاره مبادله موافقت نامه برای ساخت یک هنرستان در شهرستان فاروج، گفت: با احداث هنرستان ها در استان تحصیل دانش آموزان را جهت دار خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: باید مهارت آموزی متناسب با نیازهای استان باشد تا مدرک گرفته شده در بازار کار استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمند کردن تحصیل دانش آموزان از طریق ایجاد هنرستان ها

هدفمند کردن تحصیل دانش آموزان از طریق ایجاد هنرستان ها