مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-14اجتماعي

همه امکانات کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی باشکوه مدارس بسیج شوند


استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اضافه شدن 345 فضای آموزشی جدید در اول سال تحصیلی 1402 به مدارس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: این فضاهای آموزشی در مناطق 13 گانه استان 400 میلیارد تومان هزینه داشته است.

رییس شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: 950 میلیارد تومان در دور دوم سفر برای مدرسه سازی به استان اختصاص یافته که یک حرکت تحول سازی در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

احمدزاده با بیان اینکه جریان مدرسه سازی دائمی و باید برمدار حرکت باشد عنوان کرد: 485 مدرسه سنگی در استان داریم و باید به سرعت کار شود تا مدرسه های نو جایگزین مدارس سنگی و فرسوده شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد با آینده نگری برنامه ریزی برای اینکه مشکلات و کمبودهای مدارس رفع شوند همزمان باید مدارس در دست اجرا، آماده برای اجرا و افتتاحیه داشته باشید.

 احمدزاده به تدوین طرح جامع ای از نیاز فضاهای آموزشی در همه نقاط استان تاکید کرد و ابراز داشت در هیچ برهه ای از زمان نباید وقفه ای در پروژه مدرسه سازی و یا احداث فضای آموزشی استان بوجود آید.

رییس شورای آموزش و پرورش به حجم بالای تراکم دانش آموزی در مرکز استان و کمبود فضای آموزشی در همین منطقه اشاره کرد و گفت: امروز در این شهرستان با مشکل جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی باشکوه مدارس بسیج شوند

همه امکانات کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی باشکوه مدارس بسیج شوند