مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 00:072023-09-19ورزشي

خلاصه بازی پرسپولیس - النصر عربستان


در جریان رقابت های گروه E لیگ قهرمان آسیا پرسپولیس با النصر عربستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر 2 بر صفر پرسپولیس ده نفره را شکست داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ اعضای کمیته انتخاب نماینده سینمای ایران به آکادمی اسکار بعد از برگزاری جلسات متعدد و انتخاب سه نامزد نهایی، فیلم سینمایی نگهبان شب به کارگردانی سید رضا میرکریمی را به عنوان نماینده سینمای ایران در مراسم اسکار سال 2024 برگزیدند.

در ابتدای نشست نهایی کمیته انتخاب که بعدازظهر امروز برگزار شد، مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن قدردانی از اعضا برای بررسی های دقیق و بازبینی آثار توسط آنان که جملگی از سینماگران خبره و حاذق سینمای کشور هستند، گفت: صیانت از حق حضور و تلاش هنری سینماگران کشورمان برای معرفی توانایی های حرفه ای، فنی و محتوایی سینمای ایران در عرصه های جهانی را محفوظ می دانیم و امیدواریم از ظرفیت های سینما، طعم و رنگ نگرش ایرانی را بیشتر به دنیا معرفی کنیم.

او با اشاره به ظرفیت های رشدیافته سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی، برای همه سینماگرانی که آثار آنان در این دوره مورد توجه کمیته انتخاب بود، تشکر کرد.

همچنین مرضیه برومند کارگردان و مدیرعامل خانه سینما پس از قدردانی از اعضای کمیته انتخاب نماینده سینمای ایران به اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه بازی پرسپولیس - النصر عربستان

خلاصه بازی پرسپولیس - النصر عربستان