مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 03:252023-08-31اقتصادي

47کیلومتر از بزرگراه اردبیل - سرچم تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در صورت تامین اعتبار لازم 47 کیلومتر دیگر از بزرگراه اردبیل – سرچم تا پایان سال جاری تکمیل می شود و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از بزرگراه اردبیل - سرچم با تشریح عملیات تعریض این محور و تبدیل آن به بزرگراه اظهار کرد: توسعه شبکه بزرگراهی مرکز استان تا سه راهی سرچم در آزادراه زنجان - تبریز در مراحل مختلف اجرایی است که از 135 کیلومتر بزرگراه در دست اجرا تاکنون بهسازی و تعریض 33 کیلومتر مسیر از سمت اردبیل به پایان رسیده و 47 کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه جاده اردبیل- سرچم یکی از جاده های پرتردد و حیاتی استان است، افزود: طول بزرگراه اردبیل – سرچم 178 کیلومتر است که از این میزان 43 کیلومتر قطعات 5 و 6 مسیر تونل ها هنوز به مناقصه نرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: روند احداث قطعات در دست اجرای بزرگراه اردبیل – سرچم مطلوب بوده و برای اتمام کامل این 80 کیلومتر، 15هزار میلیارد ریال منابع مورد نیاز است که پیگیر هستیم در سفر آتی رییس جمهور به استان لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47کیلومتر از بزرگراه اردبیل - سرچم تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

47کیلومتر از بزرگراه اردبیل - سرچم تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد