مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-17اقتصادي

توزیع نفت در مناطق محروم البرز انجام می شود


رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: همزمان با آغاز فصل سرما نفت در مناطقی که از نعمت گاز برخوردار نیستند توزیع می شود.

- محسن وزارتی، رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با در نظر گرفتن کاهش دما و نزدیک شدن به فصل سرما توزیع نفت سفید در مناطقی که گازرسانی نشده است انجام می شود.

وی ضمن اعلام این موضوع که آمادگی سوخت رسانی در 6 ماه دوم سال را داریم، اضافه کرد: مناطق شهری، کوهستانی و صعب العبور استان البرز مشمول این امر خواهند شد.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با اشاره به اینکه استان البرز در دامنه های رشته کوه ها قرار گرفته و دارای زمستان هایی سرد در مناطق صعب العبور و کوهستانی است، گفت: تمهیدات لازم برای مجاری عرضه سوخت رسان مخصوصاً تأمین به موقع نفت سفید و گاز مایع خانوار فاقد گاز شهری در شش ماه دوم سال دیده شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده تمامی 11 هزار 500 خانوار فاقد گاز شهری استان البرز که جمعیت آنها 1 الی 7 نفره است تا پایان سال جاری می توانند حداقل به مقدار 2000 لیتر نفت سفید و حداقل 260 کیلوگرم گاز مایع در طول فصل های پاییز و زمستان دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نفت در مناطق محروم البرز انجام می شود

توزیع نفت در مناطق محروم البرز انجام می شود