مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-17اقتصادي

همدان صاحب ایرلاین اختصاصی می شود


همدان به دنبال راه اندازی ایرلاین اختصاصی است که امیدواریم با اختصاص وام خرید هواپیما و سرمایه گذاری بخش خصوصی این موضوع به زودی محقق شود.

- فرزاد تیموری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص فعال شدن فرودگاه همدان یک خبر خوش به همدانی ها داد و اظهار کرد: همدان به دنبال راه اندازی ایرلاین اختصاصی همدان و خرید هواپیما است که اگر تحقق یابد، فرودگاه همدان خدمات بیشتر و بهتری را ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: موضوع خریداری ایرلاین اختصاصی برای همدان مطرح است و دنبال این هستند که مبلغ قابل قبولی وام در قالب سفر ریاست جمهوری داده شود اما ابتدا باید سرمایه گذار آن مشخص شود.

معاون عمرانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: وام برای این موضوع در مصوبات سفر ریاست جمهوری تعریف شده است و فقط بخش خصوصی باید آن را پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه سرمایه گذار هم دارد ولی هنوز قطعی نشده است گفت: امیدواریم با تحقق این موضوع بتوانیم ضمن فعال کردن فرودگاه، سفرهای هوایی مورد استقبال مردم همدان را نیز داشته باشیم.

تیموری یادآور شد: امسال پرواز حجاج از همدان انجام شد که به خوبی صورت گرفت و مشکلی نداشتیم این موضوع نشان داد در ادامه نیز می توانیم پروازهای دیگری را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان صاحب ایرلاین اختصاصی می شود

همدان صاحب ایرلاین اختصاصی می شود