مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-21اجتماعي

توزیع 425 هزار پرس غذا و دیگر نیازهای زائران توسط موکب های امامزادگان قم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر، هفت موکب به نام امامزادگان قم در سطح شهر برپا شد که اقدام به تهیه و توزیع 425 هزار پرس غذا و دیگر نیازهای زائران کردند.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر، هفت موکب به نام امامزادگان قم در سطح شهر برپا شد که اقدام به تهیه و توزیع 425 هزار پرس غذا و دیگر نیازهای زائران کردند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به برپایی هفت موکب به نام امامزادگان استان قم طی ایام اربعین در سطح استان اظهار کرد: در سه بقعه متبرکه امامزادگان جعفر(ع) زواریان، شاه جمال(ع) و ابراهیم و محمد(ع)، مواکبی برای پذیرایی از زائران برپا شد و همچنین امکان اسکان موقت و شبانه زائران هم فراهم بود.

وی افزود: به طور میانگین، دو هزار نفر به صورت همزمان طی 24 ساعت از خدمات اسکان در این سه بقعه متبرکه استفاده کردند و در مجموع 20 هزار نفر به صورت شبانه یا موقت در این اماکن اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برپایی چهار موکب دیگر در بلوار پیامبر اعظم(ص) خاطرنشان کرد: این مواکب به نام مطهر امامزادگان احمد بن قاسم(ع)، علی بن جعفر(ع)، شاه سید علی(ع) و چهار امامز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 425 هزار پرس غذا و دیگر نیازهای زائران توسط موکب های امامزادگان قم

توزیع 425 هزار پرس غذا و دیگر نیازهای زائران توسط موکب های امامزادگان قم