مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-23بين الملل

همکاری های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم گسترش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان سفر سه روزه به مسکو، به نتایج و دستاورد های سازنده این سفر اشاره و تاکید کرد: - فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان سفر خود به مسکو گفت: دو کشور مصمم هستند همکاری های خود را در زمینه مبارزه با تروریسم تعمیق و گسترش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان سفر سه روزه به مسکو، به نتایج و دستاورد های سازنده این سفر اشاره و تاکید کرد: دو کشور مصمم هستند همکاری های خود را در زمینه مبارزه با تروریسم تعمیق و گسترش دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به تجربیات ایران و روسیه در حوزه مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: تروریسم در شکل های مختلف، یک تهدید جهانی است و ایران و روسیه حاضرند این تجربیات ارزشمند را در اختیار دیگر کشور های جهان قرار دهند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در مبارزه با تروریسم جدی است و تعاملات خود را با روسیه در این حوزه نه تنها تداوم خواهد بخشید، بلکه این همکاری ها هر روز عمیق تر می شود.

امیر حیدری، گفت: در مذاکره و رایزنی با سپهبد اولگ سالیکوف، فرمانده کل نیروی زمینی نیرو های مسلح روسیه به توافقات خوبی دست پیدا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم گسترش می یابد

همکاری های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم گسترش می یابد